چه کیفی برای بهار مناسب است؟ | بهترین کیف های زنانه بهاری

نوشته مهدی نظام زاده
11 اردیبهشت 1401
خواندن این مطلب در 5 دقیقه
چه کیفی برای بهار مناسب است؟ | بهترین کیف های زنانه بهاری

فصل‌های مختلف، حس و حال متفاوتی دارند. از طرفی نیز فصل بهار بین فصول دیگر سال، از تنوع آب و هوایی بیشتری برخوردار است. به این معنی که در فصل بهار امکان دارد شما روزهای آفتابی و یا بارانی را بدون هیچگونه فاصله‌ای و بصورت متوالی تجربه کنید. استفاده از اکسسوری مخصوص این فصل و تکمیل استایل در فصل بهار یکی از دغدغه ‌های بانوان است. به همین دلیل نیز ما قصد داریم در این مطلب بهترین کیف های زنانه بهاری را معرفی نموده و درباره کاکشن این فصل، بیشتر صحبت کنیم.

فصل بهار، فصل طراوت و شادابی

همه ما فصل بهار را به فصلی از سال که دارای طراوت و شادابی فراوان است می‌شناسیم. بهار بعنوان فصل اول سال و زمانی که همه موجودات و گیاهان دوره رشد جدیدی را شروع می‌کنند، متمایز از سایر فصول است.

لازم است که در این فصل، از کیف‌های زنانه‌ای استفاده کنیم که به عبارتی رنگ‌بندی متنوع و طراحی‌ جدیدتری دارند. در این فصل کیف‌های زنانه در مقایسه با فصول دیگر سال شگفت انگیزتر می‌باشند. رنگ‌های بکار رفته و همچنین الگوهای طراحی شده، نسبت به باقی فصول بسیار متنوع است.

کیف‌های سایز بزرگ، مُد جدید بهاری

انتخاب مجله مُد نیویورک در سال 2022 و در بهار میلادی، کیف‌های سایز بزرگ بوده است. این مجله‌جهانی که هر ساله در آغاز سال میلادی و کمی پس از تعطیلات کریسمس، کالکشن مناسب برای سال جدید را معرفی می‌کند، برای سال 2022 برخلاف سال‌های 2018 الی 2020، کیف‌های زنانه سایز بزرگ را بعنوان مُد مرسوم سال 2022 معرفی نمود.

خرید انواع کیف های زنانه سال 2022 حتما بخوانید: خرید انواع کیف های زنانه سال 2022

اما دلیل این مجله برای انتخاب کیف‌های زنانه سایز بزرگ بسیار شنیدنی است. این مجله اعلام کرده است:

چند سالی است که سایز کیف‌های هر ساله کوچک‌تر می‌شوند. اما در دو سال گذشته با توجه به بررسی های صورت گرفته، متوجه شدیم که کیف‌های زنانه کوچک، علاوه بر سایز بندی کوچکی که دارند، فضای داخلی کمتری نیز داشته و به خوبی از فضای داخلی خود استفاده نکرده‌اند.

از آن جهت که کیف زنانه باید  یک ابزار کاربردی برای بانوان باشد و همچنان زیبایی خود را نیز حفظ نماید، متوجه شدیم کیف‌های سایز بزرگ علاوه بر اینکه سایز بیشتری دارند، و فضای بیشتری را اشغال می‌کنند اما از فضای داخلی بیشتری برخوردار هستند. این کیف‌های زنانه در سال‌های اخیر با طراحی های جدید و نوین نیز، استحقاق توجه بیشتر را نیز دارند.

کیف‌های سایز بزرگ آلامو، با جدیدترین طراحی

بطور کلی کیف‌های زنانه سایز بزرگ در آلامو دارای طراحی‌های متنوعی هستند. متاسفانه به اشتباه برخی تصور می‌کنند، منظور از کیف زنانه سایز بزرگ زنانه، ساک و یا چمدان مسافرتی طرح‌دار است. در ادامه انواع مدل‌های جدید این دسته جذاب از کیف‌های زنانه را معرفی می‌کنیم.

قطعا بخش کیف‌های زنانه سایز بزرگ، جزو بهترین کیف های زنانه بهاری محسوب می‌شوند. چرا که هم دارای تنوع رنگ و هم دارای تنوع در طراحی می‌باشند.

کیف زنانه سایز بزرگ زارا، با بند پلاستیکی

یکی از کالکشن‌های ترند این روزها استفاده از دسته‌های پلاستیکی برای کاهش فشار برروی دست و همچنین عدم رد افتادن برروی پوست دست در هنگام حمل کیف زنانه است. بطور کلی بندهای چرمی و یا فلزی، در هنگام حمل، رَدِ خود را برروی دست برجای می‌گذارند. شاید این عمل باعث درد نشود، اما به مرور منجر به کبودی و یا چروک در کف دست می‌شود.

کیف زنانه مدل زارا بند پلاستیکی | آلامو
برای مشاهده این کیف، برروی تصویر بزنید.

اما کیف زنانه سایز بزرگ زارا با بند پلاستیکی خود، هیچگونه ردی برروی پوست دست شما نخواهد گذاشت و همچنین بدلیل استفاده از اتصال فلزی بند با بدنه کیف، به راحتی بند آن پاره نشده و ایمنی بالایی برای حمل در مکان‌های عمومی دارد.

کیف زنانه دوشی بزرگ آلامو، کلاسیک و مجلسی

در بین تمامی کیف‌های زنانه، کمتر احتمال دارد طرحی را پیدا کنید که بدون استفاده از زیورآلات برجسته، با بند‌های بکار رفته در کیف، استایلی مجلسی داشته باشد. کیف زنانه دوشی بزرگ آلامو، یکی از کیف‌هایی است که قطعا متوجه طراحی منحصربفرد آن می‌شوید.

کیف دوشی بزرگ زنانه | آلامو
برای مشاهده این کیف، برروی تصویر بزنید.

علاوه بر طراحی بسیار جذاب این محصول، این کیف زنانه سایز بزرگ دارای تنوع رنگ بسیار زیادی است که آن را به یکی از بهترین کیف های زنانه بهاری تبدیل نموده است. در رنگ بندی این کیف زنانه از رنگ‌های با طراوت و مورد استقبال اغلب بانوان استفاده شده است.

کیف زنانه سایز بزرگ طرح پوست مار

اگر شما هم بدنبال طرح‌هایی خاص هستید. همچنین اگر دوست دارید از رنگ‌بندی های ترکیبی استفاده کنید و رنگ‌های ساده و یک یک رنگ در طراحی کیف زنانه مدنظرتان، شما را راضی نمی‌کنید، توصیه ما استفاده از کیف زنانه سایز بزرگ طرح پوست ماری است.

کیف زنانه طرح پوست ماری | آلامو
برای مشاهده این کیف، برروی تصویر بزنید.

این کیف زنانه سایز بزرگ علاوه بر طرح خاص خودف دارای رنگ‌بندی و طراحی منحصربفردی است که کمتر کسی آن را به چشم خود دیده است. همچنین در ساخت این کیف زنانه سایز بزرگ چرم پولکی استفاده شده و به هیچ عنوان این محصول از پوست جاندار زنده ساخته نشده است.

فضای داخلی این کیف زنانه سایز بزرگ، امکان حمل تمامی وسایل مورد نیاز روزانه را برایتان فراهم می‌کند.

کیف زنانه مدل رزالین، طرحی دلنشین

گاهی از اوقات، طرح‌های بکار رفته در کیف‌های زنانه ساده‌ است، اما رعایت برخی اصول پایه برای طراحی و رنگ‌بندی کیف زنانه، آن را به محصولی دلنشین و چشم‌نواز تبدیل می‌کند.

کیف زنانه مدل رزالین | آلامو
برای مشاهده این کیف، برروی تصویر بزنید.

کیف زنانه رزالین، از آن دسته از کیف‌های زنانه است که با طراحی خارق العاده خود، یکی از بهترین کیف های زنانه بهاری است. این کیف ظاهری ساده اما باوقار دارد و همچنین در طراحی بند دوشی این کیف از مدل بند ترکیبی (چرمی – فلزی) استفاده شده است. اگر بدنبال طرحی شیک و البته زیبا هستید، قطعا باید نگاهی به این کیف زنانه بیندازید.

متنوع ترین کیف‌های زنانه

تا اینجا سعی کردیم تا با معرفی دسته کیف‌های سایز بزرگ زنانه، طرح‌های مناسب لوکیشن بهار را برایتان شرح دهیم. اما اگر بدنبال طرح‌هایی با تنوع بیشتر هستید، توصیه می‌کنیم سری به گالری کیف‌های زنانه دوشی بزنید:

گالری کیف‌های زنانه دوشی
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.