تأثیر کیف در زیباتر نشان‌دادن استایل

نوشته مطهره راضی
22 آبان 1399
خواندن این مطلب در 3 دقیقه
تأثیر کیف در زیباتر نشان‌دادن استایل

یکی از جذاب‌ترین و مهم‌ترین اکسسوری خانم‌ها کیف می‌باشد. شاید درگذشته هدف اصلی استفاده از این وسیله صرفاً به علت حمل‌ونقل وسایل بوده است. اما با گذشت زمان این اکسسوری جذاب نه‌تنها به‌عنوان وسیله‌ای برای حمل‌ونقل بلکه به علت تأثیرگذاری در استایل جایگاه ویژه‌ای را پیدا کرد. اهمیت دادن به نوع لباس پوشیدن و هماهنگی بین آنها از گذشته بین خانم‌ها رواج زیادی داشته است. کمتر افرادی بین خانم‌ها دیده می‌شد که نسبت به این معقوله بی‌اهمیت باشد. اما تعداد کمی هستند که درک صحیح از نقش و اهمیت کیف در استایل را داشته باشند.

تأثیر کیف در زیباتر نشان‌دادن استایل

احتمالاً شما هم به کیف خود به‌عنوان یک اکسسوری جداناپذیر نگاه می‌کنید. شاید شما که در حال خواندن این مقاله هستید در دنیای مد و فشن به‌روز هستید. پس قطعاً اطلاع دارید که امروزه نمی‌توان به کیف‌ها به‌عنوان یک ابزار کمکی برای حمل وسایل استفاده کرد. بلکه اهمیت کیف در استایل نه‌تنها به کاربردی بودن آن ختم نمی‌شود، در زیباتر نشان‌دادن تیپ ما هم تأثیر به سزایی دارد.

درگذشته بسیار تلاش می‌شد که برای زیباتر نشان‌دادن استایل از کیف و کفش ست استفاده کنند. همچنین برخی بر این باور بودند که هماهنگی جنس کیف و کفش بر زیبایی آن تأثیر بیشتری دارد. اما خوشبختانه امروزه با تحول‌های عظیم در حوزه فشن و مد این موارد هیچ محدودیتی ندارند. در واقع ست کردن یا نکردن کیف و کفش نمی‌تواند مهر تأییدی بر استایل شما را بزند.

شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود کیف موردنظر با هر جنس و طرحی را انتخاب کنید و حتی می‌توانید مولد یک سبک جدید باشید. اما همچنان باید اصول و قواعد صحیحی را در انتخاب کیف دخیل کنید تا با صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ای که می‌کنید بهترین استایل را برای خود برگزینید.

ما به شما پیشنهاد می کنیم مقاله شناخت مدل های مختلف کیف و کاربرد آنها را مطالعه کنید.

به نظر شما لازم است که در انتخاب کیف به چه نکاتی توجه کنید؟

اولین نکته‌ای که بیشتر افراد به آن توجه می‌کنند جنس کیف می‌باشد. توجه کنید که از هر نوع کیف چرم، پارچه‌ای، حصیری و … استفاده می‌کنید متناسب با استایل شما باشد.

با توجه ‌به مکان و نوع کاربردی آن، کیف خود را انتخاب کنید. در واقع بهتر است برای مکان‌های مختلف کیف‌های جداگانه داشته باشید. به طور مثال کیفی که در مراسم‌های شاد استفاده می‌کنید باید مجزا از کیفی که در مکان‌های رسمی می‌برید باشد.

شاید در اکثر مواقع در انتخاب کیف‌های خود تنها به زیبایی آنها توجه کنید. اما سلامتی از اهمیت بالایی برخوردار است به همین دلیل است که در آلامو سعی شده که تنها کیف‌های سبک و راحت به نمایش گذاشته شود.

برخی زمان انتخاب رنگ کیف، دچار تردید می‌شوند. راه حلی که ما می‌توانیم به شما پیشنهاد کنیم این است که شما می‌توانید این اکسسوری جذاب را با ساعت، کفش و یا شال خود ست کنید. اگر جز افرادی هستید که انتخاب لباس‌هایتان از رنگ‌های مختلف استفاده می‌کنید پس بهتر است کیف خود را رنگی خنثی انتخاب کنید.

چنانچه خانم‌ها به تنوع علاقه زیادی دارند پس منطقی‌تر است که چند کیف با رنگ‌ها و نقش‌های مختلف و با قیمت مناسب تهیه کنید. با این روش می‌توانید استایل های مختلفی را خلق کنید.

سعی کنید کیف مشکی و خاکستری را حتماً در کمد خود داشته باشید. زیرا در همه‌جا و در بیشتر مواقع قابل استفاده می‌باشد.

اگر جز افرادی هستید که بیشتر از لباس‌های تیره استفاده می‌کنید پس با یک رنگ روشن کیف جلوه زیباتری به استایل خود ببخشید.

شاید موارد گفته شده از دیدگاه شما ساده باشد اما به شما ثابت می‌کند که نقش و اهمیت کیف در استایل می‌تواند به شدت مؤثر باشد.

امیدواریم که با خواندن این مقاله اطلاعات جالبی را کسب کرده باشید و در استایل خود تغییری هیجان‌انگیز ایجاد کنید. چنانچه تجربه، پیشنهاد یا سؤالی در این زمینه دارید در قسمت نظرات برای ما هم به اشتراک بگذارید.

 

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.