ترفند های جذاب ست کردن کیف و کفش

نوشته مطهره راضی
15 آبان 1399
خواندن این مطلب در 3 دقیقه
ترفند های جذاب ست کردن کیف و کفش

شاید شما هم جز افرادی باشید که تا صحبت از ست کردن کیف و کفش می شود تصویری هماهنگ از رنگ آنها در ذهنتان نقش بسته می شود. اما این روش دیگر یک دستورالعمل به روز نیست. دنیای فشن روز به روز در حال گسترش است و ما را وارد دنیای جدیدی از مد و فشن می کند. البته این گفته به این منظور نیست که ست کردن کیف و کفش از لحاظ رنگ اشتباه می باشد. بلکه هنوز هم این ترفند به کار می رود اما دیگر چندان طرفداری ندارد. اگر می خواهید با روش های جدید و جذاب ست کردن کیف و کفش آشنا شوید تا انتهای مقاله با ما باشید تا ترفندهای جدیدی را یاد بگیرید و در استایل خود تغیراتی به روز با دنیای مد داشته باشید.

ترفند های جذاب ست کردن کیف و کفش

بر اساس موقعیت خود کیف و کفش را انتخاب کنید

هر کیف و کفش مناسب مکانی می باشد. بنابراین قبل از انتخاب استایل خود و هماهنگ کردن کیف و کفش مشخص کنید که در چه مکانی می خواهید حاضر شوید. همان طور که شاهد هستید هیچگاه در عروسی شخصی با لباس اسپورت ظاهر نمی شود و یا در باشگاه با کفش های بلند حضور پیدا نمی کنند. پس هر مکان مناسب کیف و کفش مخصوص به خود است.

قبل از خرید کیف های خود توجه داشته باشید که قرار است در چه مکان هایی استفاده شود. سپس تجسم کنید که قرار است با چه آیتم هایی ست شود. اگر قبل از خرید این دو سوال را از خود بپرسید هیچگاه در انتخاب خود پشیمان نمی شوید.

کیف های پر زرق و برق را در مهمانی ها استفاده کنید. سپس آن را به گونه ای با کفش یا اکسسوری خود هماهنگ کنید. همان طور که در ابتدای مقاله گفته شد امروزه کمتر کیف و کفش خود را هم از نظر رنگ و هم جنس با هم هماهنگ می کنند. به طور مثال در برخی از مواقع رنگ کفش خود را از طرح های داخل کیف انتخاب می کنند. بنابراین با خلاقیت و ایده های نو می توانید برای خود زیبا ترین استایل ها را برگزینید.

ناگفته نماند که جنس کیف و کفش از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. به گونه ای که هر کدام را مناسب مکانی مشخص کرده اند. پس سعی کنید درباره تمام جنس های موجود و کاربرد انها اطلاعات کافی را کسب کنید.  تا ست کردن کیف و کفش از نظر جنس برایت راحت تر شود.

راهنمای ست کردن کیف زنانه خاص با کفش شیک حتما بخوانید: راهنمای ست کردن کیف زنانه خاص با کفش شیک

ست کردن کیف و کفش با رنگ شارپ در کنار رنگ خنثی

رنگ های شارپ و خنثی هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. با تفاوت های زیادی که دارند اما در کنار هم ترکیبی زیبا را خلق می کنند. شاید شما رنگ های شارپ را به اسم رنگ جیغ بشناسید. رنگ هایی مانند نارنجی، فسفری، زرد جز رنگ های شارپ هستند. این رنگ ها به شدت مورد توجه اطرافیان قرار می گیرند. و اما رنگ های خنثی به رنگ هایی مانند خاکستری، سفید، کرمی گفته می شود. ویژگی جذابی که رنگ های خنثی دارند این است که با تمام رنگ ها ست می شوند. بنابراین توصیه ما به شما این است که در کمد خود حتما کیف و کفش به رنگ خنثی داشته باشید. آنگاه متوجه خواهید شد که در مواقع حساس چهقدر نجات دهنده شما برای ایجاد یک استایل شیک هستند.

این دو روش جز ترفندهای ساده برای ست کردن کیف و کفش می باشند. البته فراموش نکنید که  در شکستن قوانین زیاده روی نکنید. هیچگاه تصور نکنید که قانونی وجود ندارد. و این دیدگاه باعث شود هر آیتمی را با هم هماهنگ کنید. با مثال هایی که در ادامه میبینید سعی می کنیم که درک این موضوع را راحت تر به شما منتقل کنیم. فرضا هیچگاه کفش تابستانی را با کیف زمستانی بکار نبرید. و یا کیف و کفش شما از طرح های مختلفی نباشد.

کلام آخر

امیدواریم که با خواندن این مقاله ایده های جذابی را دریافت کرده باشید. هم چنین بتوانید از ترفندهای گفته شده استفاده کنید. در ضمن  درصورت علاقه مقاله ترند های کیف 2020 را مطالعه کنید.خوشحال میشویم که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.