خرید انواع کیف های زنانه سال 2022

نوشته مهدی نظام زاده
1 اردیبهشت 1401
خواندن این مطلب در 6 دقیقه
خرید انواع کیف های زنانه سال 2022

در سال جدید طرح‌های بسیار جدید و جذابی از کیف‌های زنانه در بازار عرضه شده‌اند. در این مطلب قصد داریم تا برخی از این طرح‌های جذاب را که به راحتی می‌توانید از سایت آلامو آن‌ها را تهیه نمایید، به شما معرفی نماییم. کیف های زنانه سال 2022 را می‌توانید بطور مستقیم از سایت آلامو تهیه نمایید.

هیچ استایلی بدون داشتن کیف زنانه مناسب تکمیل نمی‌شود. بسیاری از افراد بر این باورند که کیف، علاوه بر کمک به حمل وسایل شخصی و کاری، یک اکسسوری مناسب است تا استایل آنان را تکمیل نماید.

کیف مناسب، بهترین انتخاب استایل شما

کیف زنانه مناسب بدلیل اینکه در استایل زنان دید بسیار زیادی دارد، در میزان زیبایی بدن و استایل بانوان نقش مهمی دارد. از سویی در سال های اخیر، استقبال از کیف‌هایی با طراحی ساده، اما خلاقانه، بسیار بیشتر شده است.

در سال 2022 پیش بینی می‌شود کیف‌هایی ترند روز دنیا باشند که ظاهری ساده و تخت داشته و آویز های کمی دارند. طبق استقبال مشتریان در سال‌های اخیر از کیف های دوشی و کمری، احتمالا در سال 2022 کیف های ترند از این دسته بندی می‌باشند.

کیف‌های کمری، انتخابی جذاب

این کیف‌ها به دلیل انداره کوچک خود، فشاری به کمر و شانه ها وارد نمی‌کنند. همچنین خود کیف بسیار سبک بوده و حمل آن چندین برابر راحت‌تر از کیف‌های زنانه دیگر است. این کیف‌ها بیشتر توسط زنان جوان و همچنین طرفداران استایل‌های ورزشی و اسپورت مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر سبک پوشش بهاری شما اسپورت است و تمایل ندارید در هنگام راه رفتن درگیر کیف‌تان باشد، توصیه ما استفاده از کیف‌های مینی و کمری زنانه است.

چه کیفی برای بهار مناسب است؟ | بهترین کیف های زنانه بهاری حتما بخوانید: چه کیفی برای بهار مناسب است؟ | بهترین کیف های زنانه بهاری

کیف زنانه کمری جیپ، تیپ دانشجویی

اگر دانشجو هستید و در طی روز می‌خواهید وسایل شخصی‌تان همیشه همراهتان باشد و از طرفی هم یک کیف کوله دارید که وسایل درسی و یا کاری‌تان درون آن است. توصیه می‌کنیم برای وسایل شخصی‌تان از کیف مینی و کمری زنانه جیپ استفاده نمایید.

کیف کمری مدل جیپ کد B197
برای مشاهده این کیف، برروی تصویر بزنید.

این کیف کمری علاوه بر طراحی ساده، رنگ بندی متنوع و دوختی مقاوم دارد. بند کمری این کیف به مقداری مقاوم است که به هیچ عنوان در هنگام حمل پاره نشده و یا نمی‌افتد.

کیف زنانه کمری دیور، جوان‌پسند

اگر به استایل‌های روشن علاقه دارید و یا در طی روز بیشتر ژاکت‌های روشن به تن دارید، برای تکمیل استایل‌تان،از کیف زنانه کمری دیور استفاده نمایید.

برای مشاهده این کیف، برروی تصویر بزنید.

این کیف علاوه بر ترکیب و تنوع رنگی بالا، دارای بند قابل تنظیم نیز می‌باشد. همچنین طراحی فانتزی این کیف، آن را به محصولی جوان پسند و مناسب استیل‌های اسپورت تبدیل نموده است.

کیف زنانه مینی فندی، کلاسیک و شیک

اگر در هر حالتی دوست دارید استایلی کلاسیک داشته باشید اما از طرفی هم دوست دارید از رنگ‌های شاد استفاده کنید، توصیه می‌کنیم برای تکمیل پوشش خود، از کیف زنانه مینی فندی استفاده نمایید.

کیف زنانه مینی مدل فندی کد B122
برای مشاهده این کیف، برروی تصویر بزنید.


کیف زنانه مینی فندی
، علاوه بر زیبایی و جمع و جور بودن، یک بند بسیار محکم نیز دارد که امنیت آن را به هنگام حمل بالا برده است. همچنین مدل طراحی این کیف به گونه ای است که قفل این کیف دید زیادی نداشته و استایل شما را بهم نمی‌ریزد.

کیف‌های دوشی، ترند این روزهای بازار مُدو پوشاک

قطعا شما هم امروز با نگاهی گذرا به جامعه متوجه شده‌اید که بسیاری از بانوان این روزها از کیف‌های دوشی استفاده می‌کنند. سایز مناسب، راحتی در حمل و از همه مهم‌تر تنوع بالای طراحی این مدل کیف‌ها، باعث شده تا طرفداران زیادی میان بانوان پیدا کند.

کیف‌های دوشی تنوع بالایی دارند، از همین رو نیز تمایل داریم تنها تاپ ترین طرح‌ها و بهترین طرح هایی که در سال 2022 تا هم اکنون مورد استقبال قرار گرفته را به شما معرفی کنیم.

کیف دوشی بزرگ زنانه، برای تمامی بانوان

قطعا شما هم برایتان اتفاق افتاده است که به مراسم خاصی دعوت شده اید و یا مجبور شده‌اید برای رویدادهای کاری، وسایل زیادی را همراه خود داشته باشید.

کیف دوشی بزرگ زنانه کد B205
برای مشاهده این کیف، برروی تصویر بزنید.

یکی از گزینه‌هی عالی برای داشتن استایلی کلاسیک، کیف دوشی بزرگ زنانه آلامو است. طراحی ظاهری بسیار شیک به همراه فضای زیاد برای تمامی وسایل شخصی و کاری، این کیف را به یک محصول کاربردی تبدیل نموده است.

کیف زنانه دوشی زارا، طرحی نوین

این کیف زنانه دارای طراحی و به طور کلی ظاهری بسیار متفاوت است. غالب کیف‌های زنانه در سال‌های اخیر دارای بند زنجیری هستند و این مدل بند بسیار مورد استقبال بانوان قرار گرفته است.

کیف زنانه مدل زارا کد B202 بند زنجیر
برای مشاهده این کیف، برروی تصویر بزنید.

همچنین کیف زنانه دوشی زارا دارای رنگ‌بندی متنوعی است که می‌توان آن را با هرگونه لباس و استایلی پوشید. همچنین نوع طراحی این کیف، آن را محدود به استایلی خاص نمی‌کند و شما می‌توانید همراه با تیپ اسپورت و یا کلاسیک خود، آن را استفاده نمایید.

کیف زنانه دوشی میلا، ساده و کاربردی

همانطور که گفتیم، در مدل کیف‌های دوشی، تنوع بالایی برای بانوان وجود داشته و قدرت انتخاب بالایی دارند. در مواقعی که نیاز به کیف مجلسی ندارید و بیشتر تمایل دارید استایلی ساده اما زیبا داشته باشید، کیف زنانه دوشی میلا مناسب شما خواهد بود.

کیف زنانه مدل میلا کد B117
برای مشاهده این کیف، برروی تصویر بزنید.

این کیف زنانه برخلاف تمامی نمونه‌های دیگر، کاملا طراحی ساده و کاربردی دارد و شما در دو زیپ جداگانه می‌توانید تمامی وسایل مورد نیاز برای یک روز کاری و یا یک بازارگردی ساده را در آن قرار دهید.

کیف زنانه دوشی رزالین، طرحی بین المللی

یکی از کیف‌های زنانه که در کشور کره جنوبی پرطرفدار است، کیف زنانه دوشی رزالین است. این کیف زنانه علاوه بر مدلی کاملا کلاسیک در طراحی، دارای بند دوشی دوقسمتی (چرمی – زنجیری) است.

کیف زنانه مدل رزالین کد B179
برای مشاهده این کیف، برروی تصویر بزنید.

کیف‌های زنانه عموما به گونه‌ای طراحی می‌شوند که برای تمام استایل‌ها قابل استفاده باشند، اما طراحی منحصربفرد این محصول، به گونه‌ای است که طرفداران پروپاقرص خود را دارد.

کیف زنانه دوشی جیکوبز، با تنوعی فانتزی

در میان کیف‌های زنانه، کمتر به چشم می‌خورد که رنگ‌بندی فانتزی برای کیف های دوشی موجود باشد. اما با استقبال افرادی با سنین مختلف از کیف‌های دوشی زنانه، در سال‌های اخیر طراحی کیف‌های زنانه دوشی فانتزی نیز بیشتر شده است.

کیف زنانه مدل جیکوبز کد B188
برای مشاهده این کیف، برروی تصویر بزنید.


کیف زنانه دوشی جیکوبز
، با طراحی متنوع خود، هم می‌تواند انتخاب بانوانی باشد که بدنبال سبک کلاسیک هستند و هم می‌تواند مورد توجه بانوانی باشد که می‌خواهند کیفی فانتزی با ترکیب رنگی متنوع داشته باشند.

خرید جدیدترین کیف‌های زنانه با آلامو

ما در آلامو بدنبال تهیه کیف‌های ترند و پرطرفدار هستیم. در آلامو شما می‌توانید انواع کیف‌های زنانه را که در ایران پرطرفدار هستند بیابید. اگر در این مطلب تا به اینجا کیف خاصی نظر شما را جلب نکرده است، توصیه می‌کنیم به گالری متنوع آلامو سری بزنید:

گالری انواع کیف‌های زنانه آلامو
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.