قوانین و مقررات

 

ضمن تشکر از شما کاربر محترم جهت انتخاب آلامو برای خرید محصولات موردنظر خود با رعایت قوانین موجود در این صفحه خریدی آسان را تجربه کنید.

قوانین عمومی

– توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های آلامو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های آلامو تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

عضویت در آلامو

– عضویت در وب‌سایت آلامو به منزله‌ پذیرش همه مفاد «قوانین و مقررات» مندرج در سایت است و خلاف آن پذیرفته نمی‌شود.
– عضویت در وب‌سایت آلامو، رایگان و هر شخص تنها مجاز به داشتن یک حساب کاربری است.

 

حساب کاربری

– هر زمان کاربر بر خلاف قوانین و مقررات آلامو عمل کند، آلامو این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که بلافاصله دسترسی کاربر به سرویس‌های آلامو را معلق کند یا به طور کامل به پایان برساند و حساب کاربر را (یا بخشی از آن را) مسدود کند. به علاوه مسئولیت حذف حساب و پایان دسترسی سرویس بر عهده آلامو یا هیچ فرد سومی نخواهد بود.
– کاربر باید موافقت کند که هر آن متوجه استفاده‌ حساب کاربری‌اش توسط فردی دیگر شد، به آلامو اطلاع دهد. برای جلوگیری از این شرایط توصیه می‌شود پس از هر بار استفاده از سرویس از حساب کاربری‌تان خارج شوید.
– کاربر حق ندارد خودش را جای کسی دیگر معرفی کند.
– هر شخص تنها مجاز به داشتن یک حساب کاربری می‌باشد.

 

فراموشی رمز عبور

– کاربر باید در حفظ و مراقبت از نام کاربری و رمز عبور خود دقت کند. درصورتی‌که آن را فراموش کند، می‌تواند با استفاده از گزینه “رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟” در صفحه حساب کاربری نسبت به بازیابی آن از طریق ایمیلی که هنگام ثبت‌نام وارد کرده، اقدام کند.

 

ارتباطات با مشتری

-هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات آلامو استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به ما ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که آلامو به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
-همچنین آدرس ایمیل و شماره تماس‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و شماره تماس‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

 

ثبت، پردازش و ارسال کالا

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. آلامو, به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
– کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت آلامو به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و آدرس ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. آلامو همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در آلامو به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای آلامو محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره موبایل توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، آلامو جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و شماره موبایل شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند.
– همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت  می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد.
– امکان پرداخت در محل برای محصولات آلامو وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارش‌ها از طریق  پرداخت اینترنتی تسویه شود.
– در رابطه با سرویس ارسال کالا،تمام هزینه حمل و نقل کالاهای آلامو برعهده مشتری می‌باشد.
– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که آلامو هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

 

حفظ اطلاعات شخصی کاربران

– تمام اطلاعات کاربران شامل آدرس، شماره موبایل، و … ارائه شده به آلامو صرفاً در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به کاربران بوده و آلامو آن‌ها را در اختیار شخص سومی قرار نخواهد داد. حریم شخصی شما برای آلامو بسیار ارزشمند است.

–  آلامو از کلیه اطلاعات کاربران (اطلاعات خرید)، پشتیبان تهیه و از آن نگهداری می‌کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل برای نسخه اصلی، نسخه پشتیبان محفوظ بماند.

 

تعمیرات دوره‌ای

– وب‌سایت آلامو هر از گاهی به منظور تعمیرات دوره‌ای به‌ طور موقت و کوتاه‌مدت از دسترس خارج می‌شود. این موضوع به اطلاع کاربران خواهد رسید.

 

نظرات کاربران

– چنانچه نظراتی غیر‌مرتبط با محصول یا مطلب موردنظر ارسال شود مانند الفاظ رکیک، تبلیغ به نفع یا علیه شرکت خاص، هر نوع محتوای متناقض با عرف جامعه، نقض قوانین جمهوری اسلامی ایران، محتوای سیاسی و توهین به قومیت‌ها، توهین به مقدسات و اقوام و اشخاص، تبلیغات به هر شکلی، هرگونه لینک به سایت‌های دیگر، نظراتی که دارای محتوای جمع‌آوری رأی و لایک دیگر کاربران باشد، شماره تلفن، ایمیل و اطلاعات تماس، نام کاربری افراد در سایت‌های مختلف مانند نام کاربری یاهو و … ، درخواست و دعوت به چت، به هیچ وجه منتشر نخواهد شد و دارای پیگیرد قانونی است.