راهنمای ست کردن کیف زنانه خاص با کفش شیک

نوشته مهدی نظام زاده
13 اسفند 1401
خواندن این مطلب در 5 دقیقه
راهنمای ست کردن کیف زنانه خاص با کفش شیک

کیف یک اکسسوری بسیار مهم برای شما محسوب می‌شود که احتمالا چندین مدل از آن را در کمدهای اتاقتان دارید. کیف زنانه خاص جزء کیف‌هایی است که می‌توانید برای استایل‌های شیک، رسمی و دوستانه خودتان مورد استفاده قرار دهید و از زیبایی استایلتان شگفت زده شوید. اما به هر حال مانند هر اکسسوری دیگری، باید برای خرید کیف زنانه خاص و ست کردن آن با کفش، به یک سری نکات توجه داشته باشید. در این صورت خیالتان از بابت استایلتان راحت تر خواهد بود. در این مقاله قصد داریم چند نکته مهم برای ست کردن کیف زنانه خاص با کفش شیک را به شما توضیح دهیم. پس اگر به دنبال خرید کیف یا استفاده از آن هستید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

راهنمای ست کردن کیف زنانه خاص با کفش شیک؛ چگونه کفش و کیفمان را ست کنیم؟
راهنمای ست کردن کیف زنانه خاص با کفش شیک؛ چگونه کفش و کیفمان را ست کنیم؟

آیا ست کردن کیف زنانه با کفش ضروری است؟

اگر کمی از دنیای مد اطلاع داشته باشید، می‌توانید متوجه شوید که کیف‌های زنانه چه تاثیری روی زیبایی استایل خانم‌ها دارند. اما موضوعی که همواره برای خانم‌ها مورد ابهام است، این است که آیا ست کردن کیف زنانه با کفش ضروری است؟ در گذشته اکثر خانم‌ها دوست داشتند که رنگ و مدل کیف و کفش خودشان را با هم ست کنند. به طوری که کیف و کفششان دقیقا یک رنگ و یک جنس بود.

اما در حال حاضر و طبق ترندهای جهانی، ست کردن کیف زنانه خاص با کفش شیک، ضروری نیست. البته این بدین معنی نیست که هر نوع کیفی را با هر نوع کفشی بپوشید و انتظار داشته باشید که استایلتان خیلی خاص و زیبا هم باشد. پس ست کردن کیف خاص زنانه با کفش، به معنای انتخاب یک کیف و کفش با رنگ یکسان نیست. می‌توانید حتی مقداری تضاد را نیز چاشنی استایل خودتان کنید و یک استایل شیک و خاص داشته باشید.

چند نکته برای ست کردن کیف زنانه خاص با کفش شیک

اگر قصد ست کردن کیف زنانه خاص با کفش شیک را دارید، باید ابتدا نوع کیف خودتان را مشخص کنید. کیف‌های بسیار متنوعی در بازار وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای داشتن یک استایل شیک استفاده کنید. مثلا کیف مجلسی زنانه باید با یک کفش خاص ست شود. ولی کوله پشتی زنانه نمی‌تواند با همان کفشی که با کیف مجلسی زنانه ست شده است، مورد استفاده قرار گیرد. به همین خاطر، در ادامه این مقاله به تفکیک انواع مدل کیف زنانه خاص، اصول ست کردن را به شما یادآوری می‌کنیم.

ست کردن کیف زنانه با کفش به صورت اصولی + چند نکته مهم
ست کردن کیف زنانه با کفش به صورت اصولی + چند نکته مهم

نحوه ست کردن کوله پشتی با کفش

کوله پشتی یکی از انواع مدل‌های کیف خاص زنانه محسوب می‌شود که این روزها طرفداران خاص خودش را دارد. کوله پشتی‌ها به دلیل جادار بودن، به راحتی می‌توانند برای قرار دادن وسایل مختلف مورد استفاده قرار گیرند. به همین خاطر، اگر هر روز عادت دارید که وسایل زیادی از یک جا به جای دیگر جابجا کنید، بهتر است که از کوله پشتی استفاده نمایید. ست کردن کوله پشتی با کفش بسیار ساده است. شما می‌توانید از کفش‌های اسپرت، چکمه و کتونی برای ست کردن کوله پشتی با کفش استفاده کنید تا از زیبایی استایل خودتان نهایت لذت را ببرید. می‌توانید طبق رنگ کوله پشتی، رنگ کفش خودتان را نیز انتخاب کنید. مثلا اگر کوله پشتی شما با ترکیب رنگ مشکی سفید طراحی شده است، می‌توانید از کفش‌های کتونی سفید یا مشکی استفاده کنید.

چه کیف هایی برای دورهمی های دوستانه مناسب‌اند؟ | در دورهمی‌ ها چی بپوشم حتما بخوانید: چه کیف هایی برای دورهمی های دوستانه مناسب‌اند؟ | در دورهمی‌ ها چی بپوشم

نحوه ست کردن کیف خاص زنانه رودوشی با کفش

کیف رودوشی زنانه یکی از انواع مدل‌های کیف خاص زنانه است که می‌تواند با هر نوع استایلی همخوانی داشته باشند. این کیف‌ها می‌توانند در ابعاد کوچک تا بزرگ خریداری شوند؛ ولی چون روی دوش قرار می‌گیرند، با نام کیف رودوشی شناخته می‌شوند. چون تنوع کیف رودوشی زنانه زیاد است، نمی‌توان به راحتی در مورد ست کردن کیف زنانه رودوشی با کفش صحبت کرد. همینقدر بدانید که این کیف می‌تواند با هر نوع کفشی مانند کفش کتونی، کفش عروسکی و … ست شود.

نحوه ست کردن کیف بزرگ با کفش

کیف‌های بزرگ از جمله کیف‌های رودوشی هستند که می‌توانند برای قرار دادن وسایل مختلف مورد استفاده قرار گیرند. این کیف‌ها تنوع بسیار زیادی در رنگ و مدل دارند. پس می‌توانید بر اساس سلیقه خودتان، هر یک از انواع این کیف‌ها را با کفش‌های مناسب ست کنید. معمولا این کیف‌ها برای افرادی مورد استفاده قرار می‌گیرند که در ادارات فعالیت می‌کنند یا دانشجو هستند. پس بهتر است که برای ست کردن کیف زنانه بزرگ، به فکر استفاده از کفش‌های ورزشی یا کتونی‌های اسپرت باشید.

نحوه ست کردن کیف خاص زنانه با کفش
نحوه ست کردن کیف خاص زنانه با کفش

نحوه ست کردن کیف زنانه دستی با کفش

کیف دستی از جمله کیف‌هایی است که بدون بند بلند طراحی شده است. این کیف‌ها را می‌توانید برای مهمانی‌ها، دورهمی‌های دوستانه و خرید مورد استفاده قرار دهید. ست کردن کیف خاص زنانه دستی با کفش، کار سختی نیست. چون این کیف‌ها بیشتر ظاهر مجلسی تر دارند، بهتر است که آن‌ها را با کفش‌های کالج یا مجلسی ست کنید. می‌توانید دو رنگ مشابه برای کیف دستی و کفشتان انتخاب کنید تا ظاهر شیک تری به استایل خودتان بدهید. اما اگر به دنبال ایجاد تضاد در استایل خودتان هستید، خودتان را با انتخاب یک رنگ یکسان محدود نکنید.

نحوه ست کردن کیف زنانه مجلسی با کفش مجلسی

کیف مجلسی از جمله مدل‌های کیف زنانه خاص است که می‌تواند برای استایل‌های مجلسی شما گزینه بسیار ایده آلی محسوب شود. کیف‌های مجلسی ظاهر بسیار شیکی دارند و بیشتر برای محیط‌های رسمی استفاده می‌شوند. پس بهتر است که آن‌ها را با کفش‌های مجلسی مانند کفش‌های پاشنه بلند ست کنید. انتخاب رنگ مشابه برای کیف مجلسی و کفش مجلسی ضروری نیست؛ اما اگر می‌خواهید استایل مرتبی داشته باشید، حتما از کیف و کفش مجلسی با رنگ یکسان استفاده کنید.

سخن پایانی

در این مقاله شما را با نکات مهم برای ست کردن کیف خاص زنانه با انواع کفش‌ها آشنا کردیم. امیدواریم که با خواندن این مقاله و خرید کیف‌های شیک از آلامو، بتوانید یک استایل شیک و خاص در محیط‌های مختلف داشته باشید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.