معروف ترین برندهای کیف در جهان کدام اند؟

نوشته مطهره راضی
25 آبان 1399
خواندن این مطلب در 3 دقیقه
معروف ترین برندهای کیف در جهان کدام اند؟

شاید برای شما هم جالب باشد درباره گران قیمت ترین و لوکس ترین کیف های دنیا اطلاعاتی را داشته باشید. کیف هایی که به خاطر خاص بودنشان در هر جا قابل مشاهده نیستند. شاید بلاگر یا سلبریتی هایی را دیده باشید که برای ثروتمند بودنشان کلکسیونی از یک برند را درست کرده باشند. در این مقاله قصد داریم درباره معروف ترین برندهای کیف در جهان صحبت کنیم. تا به عنوان بانویی که کیف، بخشی از استایل های جذاب وی می باشد اطلاعات جالبی را کسب کند. در ادامه با انواع لوگوها و طراحی های معروف و شناخته شده در جهان آشنا خواهید شد. فراموش نکنید که اگز جز افرادی هستید که خاص بودن استایلتان از اهمیت زیادی برخوردار است استفاده از این برند های کیف مشهور می تواند شما را متفاوت تر جلوه دهد. زیرا مزیت استفاده از این کیف ها این است که در دست هرشخصی دیده نمی شود.

CHANEL یکی از معروف ترین برندهای کیف

شنل یا CHANEL جز معروف ترین برند های تولید کیف در جهان است. موسس این برند شخصی به نام کوکو شنل بوده است. این شخص جز نوابغ مد و فشن به حساب می رود که اکثر افراد این شخص را می شناسند. کوکو شنل در ابتدا کار خود را با تولید لباس های راحتی برای خانم ها آغاز کرد. به مرور زمان محصولات مختلفی را تولید کرد که کیف ها یکی از آن محصولات می باشند.

کیف هایی با طراحی چهارخانه هنوز هم یکی از برجسته ترین طرح های این برند مشهور می باشد.

معروف ترین برندهای کیف در جهان کدام اند؟
GUCCI یکی از معروف ترین برندهای کیف

گوچی یک برند ایتالیایی که به عنوان نماینده و معرف صنعت مد در ایتالیا در جهان شناخته شده است. این برند هنوز هم از نوارهای قرمز و سبز در طراحی های اسپرت کیف های خود استفاده می کند و برخی افراد این برند را با این طراحی می شناسند. این شرکت در سال 1921 توسط گوچیو گوچی تاسیس شد.

گوچی با طراحی و کیفیت های خاصی که دارد هیچگاه طرفداران خود را ناامید نکرده است.

معروف ترین برندهای کیف در جهان کدام اند؟
Hermes یکی از معروف ترین برندهای کیف

برند هرمس یک برند لوکس فرانسوی است که در سال 1837 توسط هرمس زمانی که 36 داشت پایه گذاری شد. این شرکت در دهه 1970 افت زیادی داشت و تقریبا تا مرز نابودی پیش رفت. بیشتر به این دلیل که از چرم های طبیعی استفاده می کردند و اجناس آنها بسیار گران قیمت شده بود. اما به مرور زمان دوباره پیشرفت کرد و به عنوان بهترین برند جهان در زمینه فشن و لباس شناخته شد.

راهنمای ست کردن کیف زنانه خاص با کفش شیک حتما بخوانید: راهنمای ست کردن کیف زنانه خاص با کفش شیک

معروف ترین برندهای کیف در جهان کدام اند؟
Fendi یکی از معروف ترین برندهای کیف

این شرکت ایتالیایی در سال 1925 در رم ایتالیا تاسیس شد. این برند محصولات متنوعی مانند کیف، کفش، عطر و ادکلن و لوازم چرم می پردازد. مخاطبان فندی عاشق کیف های این برند هستند. فندی جز برند هایی است که وقتی از آن نامی برده می شود خیال همه از کیفیت و طراحی های منحصر به فرد راحت است. فندی همانند برخی برندهای دیگر هرساله با معرفی کلکسیون جدید مخاطبان خود را شگفت زده می کند.

معروف ترین برندهای کیف در جهان کدام اند؟
Burberry یکی از معروف ترین برندهای کیف

هر جا نامی از بهترین برندها باشد قطعا نام باربری به عنوان معروف ترین برندهای کیف مطرح می شود. این برند فوق العاده بریتانیایی است که سالهاست در صدر جدول مد و فشن قرار دارد. این برند به دلیل کیفیت و طراحی فوق العاده ای دارد انتخاب بسیاری از سلبریتی ها و خانم های شیک پوش می باشد.

معروف ترین برندهای کیف در جهان کدام اند؟
Juicy courter یکی از معرف ترین برندهای کیف

جویسی کوتور نامی مطرح در بین معروف ترین برندهای کیف است. شرکت جویسی کوتور در ایالات متحده آمریکا در سال 1997 متولد شد. این برند هر روز با معرفی کردن مجموعه جذاب به دنبال محبوبیت بیشتر است. بی شک این برند کیف یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین ها می باشد.

معروف ترین برندهای کیف در جهان کدام اند؟
پیشنهاد ما:

تاثیر کیف در زیباتر نشان دادن استایل

ترند کیف 2020

ترفند های جذاب ست کردن کیف و کفش

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.